1DloveYOLO

Alla inlägg under juli 2014

#27

Av Ronja :) x - 22 juli 2014 21:30

Några månader senare när turnén är över och Niall är tillbaka i L.A


"Do I have to?" klagade jag medans Niall försökte få upp mig ur sängen.

"Yes! We're doing that interview today!" sa han och drog upp mig så jag satt upp.

"But why?" klagade jag igen och slappnade av så jag föll ner igen. Niall gav upp suckande och la sig bredvid mig på mage.

"They wanna ask us about us. You know about the wedding, Michael and so on." log han och jag satte mig upp med en suck.

"Okay how long time do we have?" frågade jag och han tittade på sitt armbandsur. 

"One hour I think." he simply said and my eyes got big.

"One hour?! Why didn't you wake me up earlier?!" sa jag och fick lite panik.

"Don't blame me! It was you that didn't want to!" sa han som försvar och jag suckade eftersom han hadec rätt.

"I have to take a shower, get dressed, eat breakfast and then the make up!" jag började springa runt i rummet för att hämta saker.

"Forget about the makeup and you can just take normal clothes cause when we get to the studio, our team is going to make us both ready." sa han och la sina händr runt min midja. "You don't even need make up to look perfect." viskade han och försökte kyssa mig. Jag bakade ifrån och log mot honom.

"Oh thank you. That was the sweetest lie I've ever heard." jag klappade honom på kinden och gick in till badrummet för att duscha.

"You own me a kiss." ropade han efter mig.

"Keep dreaming!" ropade jag tillbaka och jag kan föreställa mig att han ler för sig själv och skakar på huvudet. Efter den snabba duschen satte jag på mig en vanlig röd t-shirt och ett par slitna jeans. Eftersom det var 20 minuter kvar sminkade jag mig lite med grundsminket. Jag gick ner till köket där Niall satt och matade Michael med gröt. Jag skrattade åt hur både Niall och Michael såg ut.

"Michael don't- No no no!" försökte Niall att stoppa honom innan han hällde ut gröten på golvet. Jag försökte att hålla mig för skratt men det gick inte så jag började gapskratta.

"It's not funny." sa Niall surt och började torka upp gröten från golvet.

"Oh baby." suckade jag med ett leende oc gick fram till honom. "It is VERY funny." skrattade jag och kysste honom snabbt på munnen. Han log och fortsatte torka upp det Michael orsakat.

"Hi Michael!" log jag och han sträckte upp sina små armar mot mig. Jag log och tog några våt servetter. "I need to make you clean first." sa jag och torkade bort gröten från hans ansikte och hans händer. När jag var färdig tog jag upp honom och gick upp till sovrummet för att sätta på honom nya kläder. Jag tog fram hans blåa tröja med texten "My daddy rocks" på och hans grå byxor. Efter jag hade satt på han dem nya kläderna gick jag ner igen och satte på mig mina skor.

"Niall! Let's go!" ropade jag och öppnade dörren.

"I'm coming!" ropade han och kom springandes ner för trppan. Vi gick ut till bilen och jag satte ner Michael i hans bilstol medans Niall la in vagnen i bakluckan. När vi var klarar satte vi oss i bilen och körde mot studion där intervjuven skulle ske. Jag suckade högt när jag såg alla fans som stog och väntade. Visst det var gulligt och roligt men vissa stunder önskar man att de bara kunde försvinna. Nu när vi har Michael med oss hoppas jag att de är lugnare och inte hoppar på oss. Som tur var stog det livvakter som höll unden fansen som faktiskt inte var så många. När de såg bilen så började de skrika och hoppa upp och ner. Bilen stannade och jag såg Paul komma fram flör att öppna dörren.

"Please be a little quiet! You're going to break their son's ears!" sa han till fansen och de skrek tystare. Jag gick ut ur bilen och alla började ropa för att få min uppmärksamhet. Jag försökte le mot alla medans jag tog ut Michael. En av livvakterna tog ut barnvagnen och de började skrika mer när Niall klev ut ut bilen. Han vinkade och log mot alla fans.

"Let's go." sa han och ledde mig förbi alla fans som skrek och försökte röra oss. Jag hörde några elaka kommentarer men de snälla överöstade dom. Jag skymtade en liten tjej som stog långt bak i folkmassan som försökte komma fram men hon lyckades inte. Hon måste ha varit runt 10 men jag hann inte göra nåt innan dörrarna stängdes och alla skrik dämpades. Mitt leende försvann när jag tänkte på den lilla flickan.

"What is it?" frågade Niall och tittade konstigt på mig.

"Nothing...I just-" mer hann jag inte säga förrän lilla Lux kom springandes mot oss.

"Jas!!" ropade hon glatt och jag log.

"Hi Lux!" jag satte mig på huk så jag kunde krama henne. Hon kramade mig lätt och tittade på Michael.

"He looks like Niall." skrattade hon och jag log mot henne. Vi följde med henne till rummet där alla stylister var. De andra killarna var redan där så Lou och alla andra hade fullt upp.

"Michael!" hörde jag Harry ropa och sen en hög suck från Lou som höll på att fixa hans hår. Harry kom fram till oss och tog Michael från mig. Jag skrattade åt hans min och skakade på huvudet.

"Hi to you too." log jag och han lipade åt mig. Eftersom Harry var klar så fick han uppdraget att passa Michael medans jag och Niall blev fixade. De skulle ha enskilda intervjuver förrutom med mig och Niall som skulle vara i samma. Första var det Louis, sen Liam, Zayn, Harry och till sist jag och Niall. Vi vart inkallade till ett rum. I rummet satt en kvinna i kanske 30-års ålder och framför henne var det som en liten soffa. Hon bad oss sätta oss medans hon pratade med killen bakom kameran.

"So...should we start?" frågade hon med ett leende och vi nickade.

"Hi and welcome back to the show! If you just started to watch then I tell you that I've been interviewing the members of One Direction and now I'm here with Niall Horan and his lovely girlfriend, Jasmine Kennedy!" sa hon till kameran och vände sig sedan till oss. "Jasmine, can I just say that I'm so happy you wanted to come here." log hon fake-glatt.

"Well, I'm happy to be here." log jag lika fake.

"So, I think you already know what everyone is so curious about?" flinade hon och Niall log.

"Yeah we know and the answer is no. My mom is NOT dying." sa han och vi alla skrattade.

"Well then I think we ain't talking about the same question." sa hon och skrattade. "But tell us, how is it going?" frågade hon.

"It's going pretty well. I'm so thankful that most of the fans are taking this good and not hating on us that some of them do but I understand if they do." sa jag.

"How's so?" frågade hon och höjde sitt ena ögonbryn.

"Well, they're just like me when I was younger and so obsessed of my favorite actor. When I heard rumors about him dating girls I got quite mad and hateful so I guess I was just too obsessed with him." jag skrattade åt Niall's min när jag berättade.

"I hope you're not obsessed with him anymore." sa han och jag flinade.

"I may still have a poster on him in my closet." skojade jag och haan tittade surt på mig.

"Next question!" ropade han och jag skrattade ännu mer.


FÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖRLÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅT

Jag är så himla kass! Har haft fullt upp i sommar och imorgon ska jag iväg igen i två veckor... :(

Eftersom jag typ aldrig har tid att uppdatera så tänkte jag att efter att "You're the reason" är slut så slutar jag helt men jag är inte 100% säker för jag tycker det är jättekul att skriva. :)

Aja men kommentera vad ni tycker! Hoppas ni haft och fortsätter att ha en underbar sommar!

Bye Bye Applepie ;)

Presentation

Förlåt! Jag borde sagt vad jag heter på riktigt... Jag skäms för mitt namn faktiskt och jag vet inte varför jag skrev Miranda. Jag heter egentligen Ronja. Som sagt så skriver jag en novell och kommer fortsätta efter att den är slut. Om jag blir peppad til

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards