1DloveYOLO

Alla inlägg under oktober 2013

Av Ronja :) x - 27 oktober 2013 20:09

Tyvärr kommer jag inte kunna lägga upp nåt kapitel på några dagar. Kommer inte ha nåt internet

Av Ronja :) x - 18 oktober 2013 21:30

en dag senare

 

Killarna var på scenen och jag och Hanna stog och asgarva bakom scenen för att dom var så dåliga dansare. "Now we're going to answer some twitter questions!" sa Niall i micken och en fråga kom upp på skärmen. Dom svarade på frågor och gjorde harlem shake som en från andra raden frågade. Det kom en fråga där det stog "Can Louis girlfriend , Cloe , sing?" och jag log.

"Yes and she's great!" sa Louis och blinkade mot mig. Fansen började skrika att dom ville höra mig sjunga. Louis tittade på mig med en blick som säger typ vill-du? Jag nickade och klev ut på scenen och jag fick en mick. Fansen började skrika.

"Hello London!" skrek jag och alla ljublade.

"Thank you for being here! It means a lot to the boys!" sa jag och Niall gav mig en gitarr.

"So you want me to sing huh?" sa jag och alla skrek.

"Okey then! The only song i can play is Little things so here it goes!" log jag och började spela på gitarren. Alla ljublade.

"Your hand fits in mine like it was meant to be." sjöng jag och fortsatte. När jag hade sjungit allt förutom Niall del hoppade Louis in och sjöng det.

"You'll never love yourself half as much as i love you. And you'll never treat yourself right darlin but i want you to. If i let you know i'm here for you. Maybe you'll love yourself like i love you." sjöng han och jag log mot honom. Sista refrängen sjöng vi tillsammans och all ljublade. Jag kramade Louis och kysste honom snabbt innan jag vinkade till alla fans och sprang av scenen.

"Det där var otroligt!" skrek Hanna när jag kom tillbaks till henne.

"Jag vet! Hörde du hur alla skrek och ljublade!" skrek jag tillbaks och vi började hoppa och skrika som fans. Vi slutade snabbt och kollade på varan innan vi brast ut i gapskratt. Vi skrattade så mycket och länge att vi inte ens hörde killarna säga hejdå till alla fans och kom tillbaka till oss.

"Eh....girls? Why are you laughing?" sa Harry och tittade konstigt på oss. Det gjorde dom andra också.
"Oh nothing!" sa jag och försökte le ett seriöst leende men det gickinte för både jag och Hanna började skratta igen. Vi satte oss ner i soffan. Jag satte mig bredvid Louis och kröp upp i hans famn och lekte lite med hans fingrar. Jag tittade upp på honom och han log.
Han lutade sig fram och kysste mig som snabbt ändrades till hångel. Jag kände en kudde kastas på oss och jag log i kyssen.

"Get a room! Both of you!" skrek Liam och kastade en kudde på Hanna och Niall också.

"It's that what you want huh?" sa jag och tog en kudde.

"Pillow fight (heter det så på engelska??) !!" skrek Louis som också hade en kudde. Vi började slå på varandra med kuddarna och snart var det fjädrar överrallt. Vi alla låg på golvet och skrattade. Jag hade huvudet på Nialls mage , Louis hade sitt på min mage , Niall hade sitt på Hannas mage , Hanna hade sitt på Harrys mage , Harry hade sitt på Liams mage , Liam hade sitt på Zayns mage och Zayn hade sitt på Louis mage.

"I'm tired!" sa jag och gäspade. Bara för att jag gäspa gäspa alla andra. Vi skrattade lite åt det innan vi ställde oss upp. Jag suckade medans jag försökte gå men jag var för trött för det.

"Honey i can carry you to the car." viskade Louis när han kramade mig bakifrån. Han lyfte upp mig brud stil och bärde ut mig mot bilen. Det var lite fans utanför som såg oss och awwade.

"Sorry girls but we're very tired but we see you guys soon." sa Louis till alla innan han la mig i bilen. Jag lutade mig mot Louis och kände att mina ögonlock vart tyngre och tyngre.

"I love you..." viskade jag till Louis innan jag somnade.


Jag vaknade och kände Louis starka armar runt mig. Klockan var bara 7 men men. Jag log och vände mig om utan atthan vaknade. Han var så söt när han sov. Jag tittade på honom länge och suckade lyckligt. Hur kan jag ha fått en så underbar pojkvän som han? Det är ju lite jobbigt med att han är känd och så men jag vänjer mig. Bara jag får träffa honom är det lugnt för mig. Jag kysste honom flera gånger innan han bevarade den.

"Goodmorning beautiful.." sa han med sin sexiga morgon röst.

"You know that your voice is so sexy in the morning?" log jag och skrattade.

"Do you know how hot you are without clothes?" sa han och log ett sexig leende innan han rullade ovan på mig. Han började kyssa min nacke och lite överrallt på min kropp. Jag fnissade eftersom det kittlades.

"Host host!" harklade nån vid dörren och vi titta snabbt dittåt. Det var Liam och jag vart illröd i ansiktet och gömde mig under täcket , snarare under Louis.

"Sorry for interupting.....your privacy but i just wanted to say that Nialls parent are coming tonight." sa han och gick sedan iväg men innan han gjorde det gav han oss en äcklad min. Louis fortsatte med det han höll på med men jag stoppade honom.

"Come on! 10 minutes?" sa han och gjorde puppy face.

"No i want breakfast." log jag och puttade av honom från mig.


Ett till kapitel! Imorgon kommer jag inte kunna lägga upp ett kapitel och kanske inte heller söndag så får se när nästa kommer.

xx ♥♥♥

Av Ronja :) x - 17 oktober 2013 20:45

"Honey..." hörde jag Louis säga och kysste min nacke. Jag var vaken men jag ville njuta av det här.

"Wake up babe..." sa han och forstatte att kyssa min nacke.

"Hello? Do you hear me?" sa han igen.

"We have to go..." sa han och kysste mig på munnen. Jag besvarade den och log.

"Yes dumass (stav)! I was already awake." sa jag med ett leende och han log. Vi kysstes igen men längre.

"When do we have to go?" sa jag och drog mig ur kyssen. Han suckade och jag skrattade åt honom

"In 20 minutes..." sa han och jag for upp ur "sängen". Eftersom jag glömde att det var ett tak över oss slog jag i den.

"Ah......" sa jag med ihop bitna tänder och satte handen för huvudet. Louis började asgarva och det gjorde att jag började garva.

"You're mean! You're laughing when your girlfriend is hurt!" sa jag och låsades bli ledsen. Han bara skratta ännu mer.

"Sorry babe it was just so funny! Should i kiss away the pain?" sa han med en mamma röst och jag nickade som ett litet barn. Han pussade stället där det gjorde ont och jag log. Jag pussade honom snabbt på munnen.

"Come on guys! We have to go!" hörde vi Paul ropa in i bussen. Louis tog tag i min hand och vi gick ut för att byta om. När vi hade gjort det gick vi hand i hand mot flygplatsen där dom andra väntade. Det var fans som skrek och ville ha autografer. Louis tittade på mig med en blick som säger typ är-det-ok?

"Go! I'm waiting there!" sa jag och pekade mot livakterna och Hanna längre bort. Han log och kysste mig snabbt innan han gic mot fansen. När jag var på väg mot Hanna hörde jag några tjejer ropa mitt namn. Jag vände mig mot deras och när jag gjorde det började dom skrika av glädje. Jag log och gick mot dom.

"Hello girls! How are you?" sa jag och det såg ut som en av tjejerna skulle svimma.
"OMG! We love you! You and Louis are so good couple!" sa en av tjejer och jag log.
"Thankyou!" sa jag och tittade mot Louis håll. Jag log. Han tog en bild med en tjej som var överlycklig av att få träffa honom. Jag log och vände mig mot tjejerna igen.
"You love him don't you?" sa en av dom och jag log.

"More than everything!" log jag och hon besvarade det.
"You should get married!" skrek en tjej och jag skrattade.

"Maybe" sa jag och blinkade. Jag tittade på klockan och suckade.
"I'm sorry girls but i have to go!" sa jag och alla vart ledsna.
"Can we just have you're autograph and a pictures with you and Louis?" sa dom och jag nickade. Jag gav alla en autograph och gick mot Louis. Jag satte fingret för munnet och visade till fansen att dom skulle vara tysta. Jag smög mig bakom honom och kramade honom.
"Wow! Oh hi babe!" sa han och log. Fansen skrek och tog kort/filmade.

"Some girls overthere want a picture of us." sa jag och han nickade.
"Sorry girls but i have to go but we see you soon!" sa han till alla fans innan han följde med mot tjejerna. Dom hade vänt sig om när vi kom dit så dom såg oss inte.

"Hey girls!" sa Louis och dom hoppade till.

"OMG!" skrek dom och tog kort. Louis la armen om mig och vi log mot kamerorna.

"Kiss! Kiss!" skrek nån och alla började skrika. Vi log mot varandra och jag kysste Louis länge. Alla skrek och jag skrattade.

"Hey loverbirds! We have to go!" hörde jag Niall säga och alla fans skrek ännu mer när han kom mot oss.

"Sorry girls!" sa jag och gjorde ledsen min. Vi gick mot livvakterna men innan vi gick mot planet ropade killarna hejdå till alla. Vi satte oss på planet och jag satte mig bredvid Louis och la mitt huvud på hans axel.
"You have to meet my parents." sa han helt plötsligt och jag tittade på honom.

"But if they don't like me?" sa jag och han log.

"They are gonna love you!" sa han och jag suckade.

"But if they don't?" sa jag och la mitt huvud på hans axel igen och lekte med hans fingrar.
"If they don't then.....i don't like them!" sa han och jag log.

"When should we visit them?" sa jag och han kysste mig.

"After the tour is finished" log han och jag besvarade det.

"Can you promise me one thing?" sa jag

"Anything!" sa han och tittade undrade på mig.
"Promise me that you gonna love me whatever happens." sa jag och han log.

"I don't have to promise that because i already gonna do that!" sa han och jag kysste honom länge. Jag skrattade mellan kyssnarna och det gjorde Louis oxå.

"Clouis and Hannaill get a room!" skrek Harry och vi började skratta evtersom han använde våra smeknamn.

"Harry when you find your girl you problably do the same!" sa Louis och alla började skratta. Det var det här jag ville ha. En underbar pojkvän och världens bästa vänner.


Här kommer ett till kapitel! Jag är halv arg på min mamma! Om inte hon hade varit så "överbeskyddande" hade jag fått jätte bra ståplatser och tidigare entré! Nu får jag bar sittplatser istället! Ja jag är glad att jag har biljetter men ändå! Vill stå!! DX

xxxxxx


Av Ronja :) x - 14 oktober 2013 22:15

I slutet på förra kapitel så stog det "Jag satte mig på en av dom mjuka stolarna med Louis bredvid mig." osv på Louis perspektiv. Det ska vara på Cloes perspektiv men ni kanke fattade det. Iaf , här kommer ett till kapitel!


Ca 3 månader senare/Cloes perspektiv


Turnén är snart över det är bara två konserter kvar. Den sista är i London. Killarna har konsert nu och Hanna ville va där och titta. Jag satt i turné bussen som var utanför aulan i New York. Jag tog fram Nialls gitarr eftersom jag brukar få låna den. Jag började fingra lite på den och sjöng min egna låt jag skrivit själv. (Vi låsas att låten är hennes ;) )

"Oh, oh.
Yeah, yeah,

You can be the peanut butter to my jelly
You can be the butterflies I feel in my belly
You can be the captain and I can be your first mate
You can be the chills that I feel on our first date
You can be the hero and I can be your side kick
You can be the tear that I cry if we ever split
You can be the rain from the cloud when it's stormin'
Or you can be the sun when it shines in the mornin'
Don't know if I could ever be
Without you cause boy you complete me
And in time I know that we'll both see
That we're all we need
Cause you're the apple to my pie
You're the straw to my berry
You're the smoke to my high
And you're the one I wanna marry
Cause you're the one for me (for me)
And I'm the one for you (for you)
You take the both of us (of us)
And we're the perfect two
We're the perfect two
We're the perfect two
Baby me and you
We're the perfect two
You can be the prince and I can be your princess
You can be the sweet tooth I can be the dentist
You can be the shoes and I can be the laces
You can be the heart that I spill on the pages
You can be the vodka and I can be the chaser
You can be the pencil and I can be the paper
You can be as cold as the winter weather
But I don't care as long as we're together
Don't know if I could ever be
Without you cause boy you complete me
And in time I know that we'll both see
That we're all we need
Cause you're the apple to my pie
You're the straw to my berry
You're the smoke to my high
And you're the one I wanna marry
Cause you're the one for me (for me)
And I'm the one for you (for you)
You take the both of us (of us)
And we're the perfect two
We're the perfect two
We're the perfect two
Baby me and you
We're the perfect two
You know that I'll never doubt ya
And you know that I think about ya
And you know I can't live without ya
I love the way that you smile
And maybe in just a while
I can see me walk down the aisle
Cause you're the apple to my pie
You're the straw to my berry
You're the smoke to my high
And you're the one I wanna marry
Cause you're the one for me (for me)
And I'm the one for you (for you)
You take the both of us (of us)
And we're the perfect two
We're the perfect two
We're the perfect two
Baby me and you
We're the perfect two"  jag var så upptagen av att spela att jag inte märkte att dom andra kommit in.
"Wow! Honey....I didn´t know that you can sing so good!" sa Louis och jag hoppade till eftersom jag inte visste att dom var inne.
"How long have you been here?" sa jag chockad
"Almost the hole song." sa han och log. Jag log generat och tittade ner i marken.
"I'm not so good. It's just something i wrote. Nothing special." sa jag coh gav gitarren till Niall
"Yeah you're not good... You're awsome!" sa Niall och jag skrattade lite. Louis kom fram till mig och kysste mig.
"You're great! That's my girl , right?" sa han och log. Jag log tillbaka och vi gick in till vår sovbrits. Jag och Louis delade så jag byte om till min sovtröja , som var en av Louis tröjor. Vi la oss sked (som det kallas) och han började kyssa min nacke.
"I love you you know that , right?" viskade han i mitt öra och jag skrattade lite eftersom det kittlades
"Yeah i love you too. More then you ever can imagine." sa jag och vände mig om. Vi log mot varandra och tittade varandra i ögonen. Han lutade sig närmre och kysste mig mjukt. Hans händer åkte under min tröja och jag fnissade lite.

"Not now." skrattade han och han suckade.
"But i want you so bad!" sa han och började kyssa mig igen.
"We are going up early tomorrow so me can fly to London and i want to sleep." sa jag och pussade hans perfekta läppar snabbt innan jag vände mig om. Jag somnade ganska snabbt eftersom jag var trött.


Dålig och kort kapitel men men.

Vill bara tacka er att ni läser det jag skriver och kommenterar vad ni tycker! Mina största "fan" är emsipemsi och Johanna. Tack så himla mycket! Älskar er! ♥♥

xxxxxx :)

Av Ronja :) x - 11 oktober 2013 10:45

Efter konserten gick jag och Louis hand i hand ut från arenan. Det var fans utanför som ville ta bild och få autografer.

"I love you Clouis!" skrek nån och jag började garva.
"Vem kom på det smeknamnet?" skrek jag tillbaks medans jag skrattade. Eftersom alla vet att jag är härifrån skrek jag det på svenska. En tjej skrek "jag" så jag gick fram till henne.

"Bra smeknamn!" sa jag och hon fangirlade (ord). Jag gav henne en autograf för hon ville ha en av mig. Sen ropade på Louis så hon kunde få en autograf av honom.
"Can i take a picture when you kiss?" sa hon och log. Louis tittade på mig innan han lutade sig fram för att kyssa mig.

"Awwww!!" skrek fansen och jag log. Hon knäppte kort och vi sa hejdå. Vi gick till deras limousine och körde mot hotellet. Vi hade bestämt att jag skulle sova hos Louis och Hanna hos Niall (dom har ju olika hotellrum). När vi klev ur limousinen var det fans vid hotellet. Vi gick in till hotellrumen och jag la mig i den sköna sängen: Louis var snart bredvid mig och jag la mig mot hans bröst.
"I love you." sa han och jag log.
"I love you too." sa jag och tittade upp på honom. Vi låg där ett tag och bara tittade i varandras ögon. Han lutade sig närmre och kysste mig. Jag besvarade kyssen och han rullade så att han låg ovanpå mig utan att avbryta kyssen. Kyssen vart vildare och vi började ta av oss våra kläder. Han började kyssa min nacke och jag stönade när han nådde min svagapunkt.
"I've missed you" viskade han i mitt öra innan han gled in i mig.


Jag vaknade av att Louis inte var i sängen. Jag hörde att duschen var på så jag antog att han duschade. Dörren till duschen var inte låst så jag smet in utan att han såg eller hörde. Jag klev in i duschen och han vart skrämd först men log sen.
"Goodmorning!" sa han och kysste mig. Jag besvarade den och tog tvålen från honom. Jag tvättade kroppen och håret innan jag gick ut ur duschen. Jag satte mig på sängen efter att ha klätt på mig. Hur ska vi göra nu. Jag menar han ska ju fortsätta åka på turné
"What are you thinking about love?" sa Louis och la sin arm om mig.

"How are we going to survive 3 month without each other when we just got back togheter?" sa jag och jag såg att han vart ledsen. Jag la mitt huvud på hans axel och suckade.
"I have an idea!" sa han glatt och log mot mig. Jag tittade på honom och log.
"You and Hanna can come with us on the tour!" sa hon och log. Jag kysste honom och log.
"That´s a brilliant idea!" sa jag
"Eh...duh?" sa han bitchigt på skoj och jag skrattade.
"Who's my bitch?" log jag och han kysste mig.
"Me!" sa han och vi gick skrattandes ut från rummet. Vi träffade dom andra i korridoren.
"Hi!" sa Harry och vinkade glatt. Vi vinkade tillbaks.
"Did you two had fun last night because it sounded like that." sa Liam och log ett retsamt leende. Jag vart röd om kinderna och log ett litet leende.
"Oh honey! You don´t have to blush." sa Louis och pussade mig på kinden. Vi berättade för dom andra vad vi hade pratat om och Hanna ville såklart med så jag och Hanna åkte hem för att packa. Vi var tillbaka till hotellet efter 2 timmar ungefär och chaffören , som skulle ta oss alla till flygplatsen , lastade in våra väskor i bilen. Killarna kom och vi åkte till Arlanda. När vi kom dit var det massa fans där. Killarna tog bilder och skrev autografer.
"Hej du är Cloe , Louis flickvän va?" sa en tjej som hade kommi fram till mig.
"Ja" sa jag och hon tittade argt på mig.
"Lämna Louis! Han är bara ihop med dig för att inte göra dig ledsen!" sa hon och det gjorde ont i hjärtat men jag log bara mot henne.
"Tack för att du tycker det! Jag och Louis uppskattar det verkligen! Vill du veta en sak? Sånt här gör mig arg. Du kan inte bara komma hit och påstå att han inte älskar mig för det gör han! Håll din jävla käft borta från mig annars kommer jag bli rasande och ingen , INGEN vill se mig rasande!" sa jag argt och hon såg jätte rädd ut. Jag log ett ironiskt leende till henne innan hon sprang därifrån. Jag tror alla hörde vad jag sa för alla tittade på mig , jag tror t.o.m nån filmade. Louis kom springande mot mig och tittade på mig oroligt.

"What happened? Why did you yell?" sa han och kramade mig. Jag log bara.

"It's okey. I just told her that stay away from me , and don't tell me that you don't love me , because i can get very angry." sa jag och han log.
"That's my girl!" sa han och kysste mig. Precis som igår awade fansen.


Louis perspektiv


Jag hörde att Cloe skrek. Jag tittade åt det hållet och såg att hon pratade med en tjej som såg livrädd ut. Tjejen sprang iväg. Jag sprang fram till Cloe och kramade henne.
"What heppened? Why did you yell?" sa jag och hon log.
"It's okey. I just told her that stay away from me , and don't tell me that you don't love me , because i can get very angry." sa hon och jag log. Jag la mina armar runt hennes mindja och drog henne närmare.

"That´s my girl!" sa jag och kysste henne. Vi stog där länge medans fansen skrek och awade.
"Come on loverbirds! We have to go!" skrek Niall och log ett retsamt leende.
"I´m sorry girls but we have to go!" skrek jag och alla suckade.

"We know you are sad but we don't want to leave you either but we have to." sa Louis och tog min hand. Vi följde efter säkerhetsvakter som skulle ta oss till planet. Jag satte mig på en av dom mjuka stolarna med Louis bredvid mig. Niall och Hanna satt framför oss. Liam , Harry och Zayn satt bredvid oss. Planet började åka snabbare och snabbare och snart var vi i luften. Jag suckade lyckligt och blundade. Nu kommer jag få vara med dom jag älskar i 3 månader. Kan det bli bättre?


Här kommer den! Förlåt igen för dålig uppdatering! Ska försöka ändra det! Är sjuk idag så kanske kommer ett till senare!


xxxx

:/

Av Ronja :) x - 10 oktober 2013 07:08

Förlåt för att jag inte skrivit nåt. Igår skulle jag ha lagt upp ett kapitel men då råka jag radera allt! Klumpiga mig! Men skriver ett under dagen så ikväll kanske ett kapitel kommer.
Xxxxxx

Av Ronja :) x - 2 oktober 2013 17:15

Louis perpektiv


Jag visste att det var Hanna. Så som dom höll på dom sista veckorna innan dom skulle hem. Tankarna kom tillbaks till Cloe. Fattar inte att jag lämna henne när hon var gravid. Gud vad jag saknar att hålla hennes hand , krama henne , kyssa henne... Varför var jag så idiotisk? Varför lyssnade jag på Paul , jag menar jag kunde ha pratat med henne om det men nej nej jag ska ju vara en idiot och dumpa henne. Suck! Bara jag fick prata med henne. Det skulle kanske fixa allt. Niall sa att hon och Hanna skulle på konserten i Sverige. Det är bra för då kan jag prata med henne. Jag vill att hon förlåter mig för jag älskar henne verkligen. Tänk om hon inte gör det? Om hon inte gör det så kommer mitt liv va över. Hon är anledningen till att jag andas. Jag vet inte vad jag skulle göra om hon inte förlåter mig.


Cloe perspektiv


Idag är konserten. Dagen jag träffar One Direction. Dagen jag träffar Louis. Hanna berättade det där med Paul så jag har bestämt att jag ska prata med honom. Vi gick efter en livvakt in backstage och där satt killarna i soffan. Alla sken upp när vi kom in t.o.m Louis.
"Cloe!! Hanna!!" sa Niall och kom fram till oss och kramade oss.
"I've miss you!" sa han och jag log.
"I've missed you too!" sa jag och dom andra kom oxå och kramade oss. Louis kom fram till mig och log. Jag log svagt och gav honom en kram.
"We need to talk later." viskade han i mitt öra och besvarade kramen. Jag visste att jag var tvungen att prata med honom. Jag tänker förlåta honom men jag ska spela lite svår fångad för att se hur mycket han älskar mig. Konserten började om 1 och en halvtimme så vi kunde umgås lite.

"I'm hungry!" sa Niall och alla skrattade.
"What?" sa han med en förrvirrad blick som fick oss att skratta ännu mer.
"Oh honey.." suckade Hanna på skoj och kysste honom.
"Guys get a room!" sa Harry och alla skrattade.
"Who want food?" sa Niall och alla höll upp handen utom jag och Louis.
"I stay here.." sa jag och det gjorde Louis också. Dom gick iväg och vi satte oss i soffan. Det var tyst en stund.
"Cloe please forgive me! I was so stupid who left you alone." sa han och jag suckade och reste mig upp.
"Louis it doesn't work! I'm to sad to forgive you now. Maybe later..." sa jag och gick genom en korridor. Jag hörde snabba fotsteg efter mig och sen puttade Louis in mig i ett rum där ingen var och låste.
"Let me out!" sa jag argt

"No! I'm not let out until you listen to me!" sa han lite argt men jag såg sorg i hans ögon också. Jag suckade och vände mig om. Jag är inte arg på honom , eller jo men jag ska förlåta honom. Jag vill bara höra hur han visar sina känslor eller vad det nu kallas.
"Cloe when i was on tour Paul talked to me and he said that it's better that i broke up with you because of all the paparazzis , fans and...you know with...famous things. I shouldn't have listen to him because i love you so much it hurts! You are the reason i breathe. Cloe you don't know how much i love you! You are the one i wanna be with forever. Can you please forgive me?" sa han och tårar rann från mina kinder. Jag vände mig om så att jag fick se hans ansikte. Han grät också. Jag sprang fram till honom och kysste honom. Åh vad jag har saknat honom! Jag la mina armar runt hans hals och han la sina på sidorna om min midja. Vi stog där länge och kysste varan. Jag drog mig undan och log.
"I forgive you but why didn't you tell me when you got back?" sa jag

"Because i didn't thought about that before i said it. I'm sorry!" sa han och jag kysste honom igen , och igen , och igen. Jag log och jag lutade min panna mot hans panna och vi bara tittade in i varandras ögon och båda log.

"I've missed you." viskade han
"I've missed you too:" sa jag och vi kysstes igen. Vi hörde dom andras röster utanför men vi slutade inte att kyssa varan.
"Where are they?" hörde jag Niall säga.
"I don't know!" sa Hanna och sen hörde jag nån tjej som sa att konserten skulle börja om 15 min.
"We should go out to the others." sa jag men han fortsatte att kyssa mig.
"10 minutes more." mumlade han och forsatte kyssa mig. Jag skrattade och skakade på huvudet. Jag drog mig ur greppet och han suckade. Jag sträckte fram handen och han tog den och vi flätade ihop våra fingrar innan vi gick ut. Vi gick tillbaka till rummet där dom andra var i. Hanna var den första som såg oss och när hon gjorde det så log hon.
"So you're back togheter?" sa Harry och log. Jag log och nickade till svar. En tjej kom in och sa att killarna skulle gå in.
"I love you!" sa Louis och kysste mig en snabbis innan han gick ut på scenen. Hanna kom fram till mig och kramade mig.
"Jag visste att det skulle bli nra igen!" sa hon och vi skrattade. Vi satte oss i soffan och lyssnade på killarna.


Äntligen kom kapitlet ut! Förlåt för dålig uppdatering!

Har nån fått biljetter till 1D konserterna den 13 eller 14 juli 2014?? Vill så gärna ha men vet inte om pappa tänker köpa. Vi prata om det och han ba "Vi får se.". Jag sa att jag kan betala själv men han sa att inte jag skulle betala för det så jag är jätte förrvirrad!

Puss och kram! xxx :)

Presentation

Förlåt! Jag borde sagt vad jag heter på riktigt... Jag skäms för mitt namn faktiskt och jag vet inte varför jag skrev Miranda. Jag heter egentligen Ronja. Som sagt så skriver jag en novell och kommer fortsätta efter att den är slut. Om jag blir peppad til

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards