1DloveYOLO

Direktlänk till inlägg 15 februari 2014

#17

Av Ronja :) x - 15 februari 2014 18:15

Några dagar senare


"Hannah please!"

"No! I can't!" 

"Please! I do everything to know where she is!"

"Ugh! I want to tell you but i promised Jas not to tell you. You should've thought about it before you broke her heart! Now escuse me but i need to go!" små skrek hon och gick. Hannah har rätt. Jag borde ha tänkt lite innan. Jag är så dum i huvudet att jag lämnar Jas när hon som mest behöver mig. Undrar om hennes mage har börjat bli stor än. Såklart den har! Det har ju gått 2 och en halv månad sen jag såg henne! Jag suckade för mig själv och sparka till några stenar på vägen. Jag satte händerna i byxfickorna och gick med huvudet lågt hem. Jag gick förbi en tidningsaffär och en av tidningarna fick min uppmärksamhet. Jag röck åt mig den och tittade på omslaget. "Niall's girlfriend, Jasmine, pregnant in L.A?" stog det med stora bokstäver och det var en bild på henne när hon gick mot ett hus. Nej nej nej! Det här är inte bra! Jag är glad att jag hittat henne men det här är inte bra för det kommer bli kaos. Jag köpte tidningen och gick hem för att läsa klart artikeln

"Niall's girlfriend Jasmine Kennedy got caught in L.A and on the pic you see that she's pregnatn. We haven't seen Nasmine togheter for a couple of months. What's going on? Is Niall the father or is it someone else? Did Jasmine cheat on Niall? Did she move to L.A? That's some of the questions everyone asking right now. You can read some more about 'Nasmine' below." 

Jävla paparazzis! Förlåt att jag svär men de ska alltid överdriva med allt. Nu vet jag iallafall vart hon är men jag får inte åka dit än för våran turnering börjar snart och vi har massa saker att göra. Ibland önskar jag att jag bara var en vanlig kille. 


Jas perspektiv



Åhnej! De hittade mig! Fan! Det stog paps utanför. Jag skulle gå och handla men när jag såg dom från fönstret gömde jag mig bakom dörren. Jo kom ner från trappan och tittade konstigt på mig.

"Why are you sitting on the floor?" frågade hon

"They found me!" sa jag lite halvt skräckslaget

"Who?" 

"The paps!" sa jag och pekade mot fönstret. Hon gick dit och tittade.

"Oh... Derek!" ropade hon genom huset

"what?" hörde man han ropa tillbaka

"You need to see this!" ropa hon och sen kom Derek och han tittade också konstigt på mig

"Why are you-" började han men stoppades att det knacka på dörren. Jag hoppade till och gömde mig i köket.

"i'm not here!" ropa jag till dom innan dom öppnade. Jag hörde inte var dom sa. Snart kom Derek in i köket med en annan man bakom sig.

"Jas, this is your security guard!" sa Derek och jag spärrade upp ögonen.

"My what?" frågade jag

"I'm Jake and Niall send me to protect you if it gets more dangerous." sa den andra killen.

"So Niall send you?" frågade jag och han nickade.

"How much is it going to cost?" frågade jag 

"Niall is paying." sa han och jag suckade

"Ofcourse he do..." sa jag lågt 

"So you need to live here with us?" frågade Jo som hade kommit in i köket.

"No. Miss Kennedy is going to call me when she needs me." sa han

"Please! Call me Jas!" sa jag eftersom jag hatar när folk kallar mig Miss Kennedy.

"Well do you want coffe?" frågade Jo artigt.
"No thanks." sa han. "Jas , do you want we to drive you somewhere?" frågade han mig.

"Not now but i'll text you when i need help." sa jag och ansträngde ett leende.

"Okey here is my number." han gav mig ett visitkort innan Derek följde honom till dörren. Varför måste han skicka en säkerhetsvakt? Han är inte min pojkvän. Han behöver inte skicka nån säkerhetsvakt. Jag kan ta hand om mig själv! Fast jag var ganska tacksam ändå... Suck. Varför ska det vara så komplicerat?


Förlåt att jag inte uppdaterat men det har varit mycket i skolan och annat så har inte kunnat men här är det! :)

Kommentera! ;)

xx

 
 
Ingen bild

emsipemsi

15 februari 2014 19:38

du är världens bästa

Ronja :) x

16 februari 2014 11:54

Aww tack dsm! :* xx

 
Ingen bild

Johanna

16 februari 2014 17:51

Såååå jäkla bra!!:*xxx

Ronja :) x

16 februari 2014 21:29

:) xx

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

#28

Av Ronja :) x - 18 oktober 2014 21:30

När jag och alla andra var på väg till bilarna för att åka hem såg jag den lilla flickan igen. Hon satt en liten bit bort på en stenmur och sparkade lätt med benen. "Eh...here, take Michael. I'll be right back." sa jag till Niall och gav honom Mich...

#27

Av Ronja :) x - 22 juli 2014 21:30

Några månader senare när turnén är över och Niall är tillbaka i L.A. "Do I have to?" klagade jag medans Niall försökte få upp mig ur sängen. "Yes! We're doing that interview today!" sa han och drog upp mig så jag satt upp. "But why?" klagade ja...

#26

Av Ronja :) x - 12 juni 2014 16:15

Senare samma morgon   "Did you made all this just for the two us?" frågade efter min andra tallrik med stekta ägg, bacon, rostad macka och pannkakor. "Well yeah! I love food and so do you!" svarade Niall med munnen ful med mat. Jag skrattade åt...

#25

Av Ronja :) x - 18 maj 2014 08:45

Nästa dag/Jas perspektivJag öppnade ögonen sakta och sträckte på mig. Undrar hur länge jag sovit. Jag menar jag har inte känt mig så utvilad under dom här dagarna när jag tagit hand om Michael som idag. Niall låg inte bredvid mig i sängen och Michael...

#24

Av Ronja :) x - 4 maj 2014 23:00

"I think we have to go inside." mumlade jag i kyssen. "I like it like this." mumlade han tillbaka och log ett busigt leende. Jag avslutade kyssen och log. "Well I have a baby to take care of." sa jag. "You mean WE have a baby to take care of?" ...

Presentation

Förlåt! Jag borde sagt vad jag heter på riktigt... Jag skäms för mitt namn faktiskt och jag vet inte varför jag skrev Miranda. Jag heter egentligen Ronja. Som sagt så skriver jag en novell och kommer fortsätta efter att den är slut. Om jag blir peppad til

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards